2D a 3D animace
Animace posilují image značky. Firemní maskot zvyšuje povědomí o firmě nebo její popularitu. Značka je lépe zapamatovatelná, výrazná a osobitá. Má svůj styl a osobnost.
K čemu jsou animace dobré?
- 2D a 3D animace se často využívají pro tzv. explainer video, nebo také instruktážní video.
- Umí skvěle ukázat to, co by v hraném filmu nikdy nešlo. Například: Ukázka nedodržení bezpečnosti práce se strojem. Useknutá ruka, vypadá výrazně lépe animovaná, než ta skutečná.
- Animace se mohou kombinovat a střídat s různými technikami, aby vystihly pointu sdělení.
- 3D animace jsou aktuálně velmi populární a působí moderně.
- Maskot zvýší popularitu firmy. V podstatě jde o 3D (digitální) animaci. Vzpoměňte třeba na Alzáka.
Jak to může vypadat?
Ke zvolení vhodného způsobu jak svou značku zviditelnit, je zapotřebí důkladná analýza jak firmy tak i cílového zákazníka. Propagace by nikdy neměla být vybírána náhodně, ani podle toho co se zrovna líbí šéfovi, nebo co právě letí. Propagace by měla v první řadě plnit stanovené cíle. Animace, ať už 2D nebo 3D je výborný nástroj jak toho dosáhnout.